Oh what a dinner!

IMG_4455IMG_4460IMG_4464I går hadde en av de bedre middagene jeg har hått på lenge! Ane fylte hele 22 år, så dette måtte jo feires! Jeg og Elise var på skolen til halv 7, men da vi kom hjem sto det klart store scampi til forrett (med en sterkere Aioli ala Helene), andebryst til hovedrett med diverse grønnsaker (glasserte gulrøtter), og en fantastisk hjemmelaget pasjonsfrukt mousse til dessert! What else can a girl ask for? Og alt dette for 150 kr hver.. Billig! Kan vi ikke ha bursdag litt oftere?

I dag er det leksedag for meg, jeg reiser jo hjem om 2 dager, så det er en haug med research som skal gjøres før jeg kan sette meg på flyet hjem. Jeg har 3 innleveringer den tiden jeg er i Norge, så nytter ikke å ha «glemt» noe i London da.. Men mesteparten fikk jeg gjort i dag, så får håpe jeg kommer ett stykke lenger på veien i dag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

