Long time no see

De siste dagene har virkelig gått i ett, så bloggen har dessverre blitt nedprioritert. Jeg har jo hatt besøk, så da har det blitt lite tid til overs hjemme i leiligheten. Valentinesday (forever alone day, som vi kaller det) ble feiret med champagne frokost og en tur ut i Soho på kvelden. En utrolig hyggelig dag å feire med gode venniner. Tok ikke så mange bilder, så har stjålet noen av Thea sine!IMG_4421IMG_6388IMG_6398IMG_6538IMG_6493Resten av helgen har jeg og Marte bare kost oss i London. Spist god mat på en ny restaurant som har åpnet her hvor vi bor og sett Beautiful Creatures på kino (anbefales!). I dag ble siste shoppingdag, hvor jeg fikk kjøpt ny vårbukse fra Zara og en del småtteri fra Primark. Neste uke skal jeg gjøre MASSE lekser og finne en haug med bøker på biblioteket før jeg reiser hjem igjen en tur til Norge på fredag! Gleder meeeeg🙂IMG_4449

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

