It’s all about green

IMG_4403Hva er vel bedre enn en skikkelig grønn start på dagen? Hvis man ser bortifra at jeg ikke liker fargen grønn.. Men uansett, nettopp laget en super healthy smoothie til frokost hvor jeg har prøvd ut Spirulina pulver, som jeg har hørt mye bra om! Noen av dere som har brukt det før? Jeg har så lite energi for tiden, så why not try? Har blandet det med gresk yoghurt, mango, fruktjuice, honning og litt hempfrø. Den ble helt fantastisk! Jeg er absolutt ikke noe frokostmenneske, så dette tror jeg kommer til å funke for meg, er jo så lettvint!

I dag skal vi en tur på biblioteket for å gjøre litt lekser, og jeg skal jobbe mer med et magazine vi lager (utrolig gøy!!!). Og senere i dag kommer Marte på besøk 🙂 Woop woop! For en god dag dette blir når jeg tenker meg om.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

