ny header

God morgen! Her er alle oppe og snart klare til å dra ut av døren, vi skal nemlig på Design Museet her i London. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i å dra på museer, men jeg kan da ikke ha bodd i London og ikke vært på et eneste museum? Og uansett, så vet jeg at jeg egentlig kommer til å like det! Skal hvertfall prøve å få tatt en del bilder i dag.

Nå var jeg så fryktelig lei av den gamle headeren min, så nå har jeg faktisk for første gang langet min egen header. Wohoo! Så nå vet jeg hva jeg skal bruke tiden min på fremover… Neida. Men ha en fin dag og god helg!
header5

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

