Kronisk forkjøla?

IMG_3964 er jeg forbanna lei av å være forkjøla. Det startet ved juletider. Vondt hals, tett nese (noe jeg forsåvidt har året rundt), slapp og hodepine. Det ga meg til slutt en pause med en gang jeg kom tilbake hit for 2 uker siden, men nå gir forskjølelsen aldri slipp. Denne uken har jeg så og si ikke vært ute av leiligheten, bortsett fra en time i går, som var veldig viktig. Alt jeg vil er å komme meg ut av huset og oppleve mer av London. Jeg vil drikke Starbucks kaffe, titte i butikker i Oxford Street med de andre, og på toppen av det hele skal jeg til Bournemouth i morgen! Passer forkjølelsen bra nå? Neppe. Nå skal jeg prøve å få i meg frokosten jeg har laget, med håp om at halsen klarer å samarbeide. Så blir det opp på skolen for siste time denne uken. I morgen tidlig går ferden ut på nye eventyr med familien.Bilde tatt 24.01.13 kl. 09.44 #6 copy

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Kronisk forkjøla?

  1. Flatmate Ane sier:

    Liker at du fikk med Obama på bilde:) håper du føler deg litt bedre.

Legg igjen en kommentar

