a not so good day

De siste dagene har jeg gått rundt og brygget på en forkjølelse og håpet på at den aldri kommer, men så heldig som jeg er ligger jeg rett ut i dag. Det er jo alltid sånn at forkjølelse og generelt andre sykdommer kommer når du minst trenger de, og det er ingen unntak for meg denne gangen heller. Jeg har første uke med skole denne uken etter ferien som jeg MÅ være med på og jeg får besøk til helgen, så nå tar jeg det helt med ro når jeg har mulighet og drikker masse ingefær te og spiser Strepsils som om det skulle vært godteri. Planen var egentlig å ta en tur på Topshop med Elise og Thea i dag, men i stedet får jeg drømme meg bort på nettbutikken deres. Det er så mye fint der nå!

Untitled-25 1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

