Finally done!

tumblr_m47wpkxwt31rws5k3o1_500_largeDere vet den følelsen når du bare går rundt og smiler? Du smiler av småting, men småting som egentlig betyr veldig mye. Sånn har jeg det nå. Jeg er ferdig med første semester av 2. året i London, og fått levert inn alt jeg skulle. Skoleoppgaver som har plaget meg igjennom hele desember og januar. Ja, jeg må innrømme at jeg satt med alt i siste liten, men med intens jobbing denne uken er jeg endelig ferdig. Og ingenting er vel  bedre enn det? Nå tar jeg helgen fri for alt som har med skole å gjøre og gjør meg egentlig klar for neste semester. Tenk at jeg er halvveis i bacheloren min. Hvor blir av tiden? Uansett, helgen startet med en utrolig god middag på Gilgamesh i Camden, med sushi til forrett og Beef Panang til hovedrett, og vi endte opp med å bli der nesten hele kvelden! De andre jentene dro videre, men jeg måtte nesten takke nei, siden jeg var rett og slett for sliten til å dra videre. MEN det var en kveld jeg har ventet på lenge, og nå venter jeg bare på neste helg hvor jeg får besøk av mor og far!! Ha en fin helg dere.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

