Året 2012 del 3

Oktober. 2.året i London var endelig i gang igjen, og alt var nytt og spennende med nye klasser og nye lærere! Midt oppi det hele fylte jeg endelig 21 år, som ble feiret med jentene og de norske fra Middlesex.img_2301-copy

Opplevelsene ble det heller ikke få av denne måneden, vi prøvde ut den eksotiske restauranten Shaka Zulu (les om den her), og jeg og Pernille var på et ANSA event og ble kjent med fler nordmenn. bilde-copyHøsten var virkelig kommet, og like så var trangen vår til å oppleve mer av London. Jeg ble forelsket i Holland Park.img_2752img_2719Skolen tok over livet en periode.. img_2776-copyuntitled-1MEN det stoppet ikke oss i å kose oss innimellom, vi dro på tur til Harry Potter Studioet litt utenfor London. Jeg kan med hånda på hjertet si jeg var i himmelen en periode der.img_23361Oktober var tydligvis måneden med nye opplevelser, vi fikk prøvd ut både Breakfast Club og en tur til Borough Market.Untitled-15Surprise, suprise! Plutselig en fredag morgen satt Marte i sofaen min uten at jeg hadde en anelse! Det må vel ha vært det beste med hele oktober. Hun kom right on time for vår Halloween feiring og da det endelig ble mer blekk på håndleddet mitt.img_3030-copy

November begynte med overraskelsestur til Oslo! img_2999Men helgeturen gikk alt for fort, London dro meg raskt tilbake. Det var duket for lystenning i Oxford Street, jeg skulle i radiostudio, og vi dro nok en gang tilbake til Kingston for å besøke søte Camilla.img_3074img_3161-copyDet nærmet seg jo sakte men sikkert jul, og julegaver stod for tur. Stressfaktoren i denne byen ble helt utholdelig. Alt for mye turister og det krydde av nordmenn over alt.img_3324img_3336

Alt vi gjorde i desember var å være på Winter Wonderland. Dag og natt. img_3494-copyNeida. Joda. Nesten… En del kvelder ble lagt igjen der, med julemusikk, boder og masse øl! Vi gjorde ferdig alt som skulle gjøres på skolen før skoleferie og hjem til jul!img_3372I Oslo ble jeg møtt med snø, snø og atter snø. Ikke min favoritt. Heldigvis er jobben min på et senter, og jeg benyttet dager inn og kvelder ut der. Resten av desember ble benyttet med familie og venner rundt juletreet og rundt altfor mye god mat.img_3550 Før vi avsluttet året med et brak på Hafjell! Nå er jeg riktig mett av året 2012, og rimelig glad for at jorden ikke gikk under. Jeg har så mange fine planer i 2013 og har troen på at dette blir et enda bedre år enn det som nettopp er forbi.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

