I wake up tired and go to bed wide awake

Denne uken er en uke med intens essay skriving! Jeg får virkelig kjenne på det nå, at jeg ikke jobbet mer i julen… Døgnrytmen er helt snudd på hodet, jeg legger meg sent og er alt for trøtt om morgningen, MEN det har virkelig lønt seg. Jeg fikk levert inn det første essayet på mandag. Etter en dag på biblioteket i går fikk jeg levert inn en essay plan og en flyer i dag og nå har jeg bare et essay igjen som skal leveres på fredag og jeg er faktisk snart ferdig med det også. Endelig! Tross all leksejobbingen har vi fått tatt en kaffe (chai latte for meg) på Starbucks i dag, og jeg og Thea lagde en utrolig god «luksus» middag i dag, norsk laks! Etter de siste hundre ordene jeg skal skrive i morgen skal jeg endelig ta meg en rolig helg hvor jeg baaare skal slappe av, det skal bli deilig.Untitled-01Untitled-22

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

