året 2012 del 1

Januar/februar. Jeg var godt inne i rutinene i London igjen etter en lang juleferie. 1. semesteret var ferdig og jeg ventet i bunn og grunn på neste oppgave som skulle leveres inn. Tiden gikk sakte, jeg kjedet meg mye og dette resulterte i denne bloggen. Jeg fikk besøk av Marte og Herman.Untitled-14Envy kom med ny sang – jeg hørte konstant på den. Vi feiret «forever alone day» (valentinesday). Vi fant opp Flat3 Drinking game.mc3a5lAne feiret bursdag og vi hang som vanlig ofte i Camden.img_6705

Mars startet hjemme i Oslo og jeg var mer enn lei av snø. Heldigvis var den på god vei til å smelte og jeg tok min første pils ute på Aker Brygge.img_7304I London var det begynt å bli varmere og vi kunne legge fra oss de tykke jakkene. Vi koste oss i Covent Gardenimg_9471Og på skolen ble det bare mer og mer å gjøre, og en haug med dødtid mellom timene.Untitled-16Vi spiste på Nobu for første gang. Jeg skrev mitt første «studere i London» innlegg. Vi feiret Thea sin bursdag, jeg var oppe i London Eye og jeg fikk endelig besøk av familien min. img_7904img_7950Jeg og Thea dro til Kingston, og ikke bare en gang men to turer klarte vi å presse inn i denne måneden. Mars avsluttet vi med piknik i Hyde Park hvor temperaturen var utrolig deilig og vi ble solbrente alle mann.img_8307

April. Denne måneden startet med 2 ukers påskeferie. Selv om jeg druknet i lekser ble ferien benyttet med gode venner og mye vin, alltid morsomt når alle kommer hjem på ferie. Jeg fisket i Oslofjorden og fikk min første fisk! Bestevenninen min flyttet hjemmefra og jeg var som alltid en hjelpende hånd. Vi dro på harrytur til Sverige.img_8584Jeg fikk etter mange lange netter levert inn noe av det jeg skulle til skolen.img_8835Påskeferien var over og jeg vendte snuten mot London igjen, der jeg møtte Vilde og Marie som var på ferie i London.untitled-2De siste dagene i London i april avsluttet jeg ekstremt nervepirrende, vi skulle ha vår siste fremføring for hele forelesingsalen, som vil si 200-300 stk. Det var alt i alt utrolig skummelt, men vi klarte å gjennomføre det og det var i dette faget jeg fikk best karakter!img_0199 Noen dager senere var jeg hjemme i Oslo igjen og det var duket for Envy konsert.img_0336

Kom mai du skjønne milde. Våren var endelig på vei, dagene ble bare lysere og lysere, og det samme ble humøret.IMG_8867Jeg og Marte tok vår første tur til Ingierstrand for å nyte solen. Jeg skrev mitt første innlegg om hvordan den første tiden i London var, som kan leses her. Jeg fikk levert inn alle essayene og ble offisielt ferdig med 1. året på Middlesex. Dette ble feiret med middag på Eataly med Elise og Thea. Untitled-19Jeg og Marte dro på sykkeltur, den første på mange år! Kjærligheten min for Hobbie Stuart vokste stadig og plutselig var det 17. mai med frokost hos Rikke og middag i byen med alle sammen.img_9179img_9466Vi fikk dilla på minigolf og drakk og spiste til vi sprakk på Aker Brygge i vente på sommeren.Jeg og Christine tok årets første tur til Fredrikstad.bilde4Ventetiden ble ikke lang, noen uker etterpå var det Pinsehelgen som stod på planen og vi tok igjen turen til Fredrikstad. Denne gangen med Helene og Line. img_0711img_0721Mai var også måneden hvor jeg var på min hittil livs konsert, nemlig Watch The Throne. De guttene vet virkelig hvordan å lage liv. Vi hadde ikke stemme igjen og det verket i hele kroppen.kanyewtt3Justin Bieber kom til byen, og jeg bestemte meg for å aldri nærme meg så mange gærne fjortissjenter igjen, men allikevel ble Justin Bieber billetter bestilt til konserten i April 2013.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til året 2012 del 1

  1. Lena sier:

    Så ut som ett kjempefint år 😀

    Hva studerer du? =)

  2. Ida sier:

    Sitter og leser igjennom de gamle innleggene dine, de er kjempe brae! Hvor mange år har du igjen i England nå?

    • Hei 🙂 Så hyggelig at du liker innleggene!! Jeg er på siste året i London nå, så til sommeren drar jeg hjem til Norge 😦 Om jeg kommer tilbake til England senere er fortsatt uvisst!

Legg igjen en kommentar

