Siste innspurt i Oslo

Untitled-41Hei og hopp! Lenge siden dere har hørt fra meg nå, men hverdagen her går for det meste i det samme gamle; jobb, litt lekser og bare nyting av siste dagene i Oslo. Nå er det ikke mange dagene til jeg reiser tilbake, flyet går på fredag og jeg gleder meg sånn til å komme tilbake til storbyen. Jeg har virkelig kost meg hjemme, men 4 uker hjemme blir faktisk litt for mye. Hadde holdt med 3 for min del. Selv om det har vært deilig med ferie, må jeg innrømme at jeg har tatt meg litt for mye fri, da jeg har 1 uke igjen før første essay skal leveres og jeg kan ikke helt se målstreken enda.. MEN hva er vel essayskriving uten litt press?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

