2013

IMG_3854En hyttetur og utrolige mange minner rikere. De siste dagene har jeg benyttet på Hafjell med gode venner. I går på nyttårsaften stod jentene for middagen, og vi slo til med 3-retters meny. Vi hadde risotto til forrett, kalkun til hovedrett og avsluttet med en utrolig god sjokolademousse. Alle ble mette og nyttårstalene toppet hele middagen! Kvelden ble utrolig morsom, tross i alt for lang kø da vi skulle opp på Gaiastova (noe resten av Hafjell skulle også), men alt ordnet seg selvfølgelig når vi kom inn. Nå er jeg sliten og har en haug med skolearbeid foran meg, så ikke akkurat en rolig start på 2013 for meg, men nå nærmer det seg slutten for dette semesteret og det skal bli deilig å vli ferdig med disse essayene jeg har hatt i hodet alt for lenge… Håper dere hadde en fin feiring i går 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

