siste før jul

IMG_3372IMG_3373IMG_3378Da sitter jeg og gjør ferdig det siste som skal gjøres før fremføringen vi skal ha om noen timer. Jeg virkelig hater fremføringer, så gleder meg fryktelig til å bli ferdig med den. Heldigvis bare denne igjen, så kan jeg kun forkusere på de hundre essayene som skal leveres rett etter jul. Juleferie – hva er det? Men deilig skal det i hvert fall bli, å komme hjem til mammas «toro-mat» og hus med isolerte vegger. I kveld skal vi ha juleverksted her, med pepperkakebaking (tror jeg) og litt andre diverse ting🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

