winter is not my favourite

IMG_3487Brrr – nå er det iskaldt i London også! Ikke så kaldt som det er hjemme i Norge, men kaldt nok for min del. Heldigvis har jeg tatt med meg godjakka mi, så den holder meg varm nok. Den hadde jeg nemlig ikke i fjor, og jeg trodde jeg skulle fryse beina av meg. Jeg ser folk vandrende rundt i skinnjakke her som om det fortsatt er over 10 grader, og jeg skjønner ikke hvordan de holder ut. Du kan lett se på skolen hvem som er fra Norge – vi kler faktisk på oss.. I dag har det vært en rolig dag, jeg har hatt en time på skolen og fått lånt litt flere bøker. Ikke så veldig interesant! Men i morgen skal vi se på tenningen av det norske juletreet på Trafalgar Square og derretter en tur til Covent Garden, så det derimot blir veldig gøy! Ha en fin onsdagskveld🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

