i det siste

Det er jo ikke alt jeg gjør som jeg rekker å skrive om her på bloggen. Og det er også en haug med bilder som ikke kommer seg hit, men heller inn på instagram og andre steder. Her er hvertfall en liten oppsummering på hva jeg har gjort den siste tiden:
Hjemmelaget brownies med peanut smør og ny neglelakk
Untitled-1Vi har hatt jentevors og hatt ost & vinkveld
Untitled-2Jeg har begynt å lese Fifty Shades Freed og Thea og jeg har hatt «juleverksted»Untitled-3Vi har spist enda en lunsj på Yo! Sushi og jeg har spist risengrynsgrøt fra ToroUntitled-4Vi har drukket Bellini og fått julestemning på WestfieldUntitled-5Og så har vi startet julehandelen på SelfridgesUntitled-6

Nå er vi inne i nest siste uke før juleferien, noe som er både bra og dårlig. Jeg gleder meg fryktelig til å komme hjem, men allikevel så er det så hyggelig her i London nå. Hele byen lyser jul og jeg får bare mer og mer julestemning når jeg er her, og jeg er stygt redd for at den forsvinner når jeg kommer hjem til Norge. Men vi skal heldigvis nyte de siste ukene. Denne dagen går med til lekser og innleveringer før vi skal til Winter Wonderland i kveld. Endelig😀

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

