Westfield

IMG_3303Det ble dessverre ikke noen oppdatering fra meg i går, siden vi rett og slett var på farten så og si hele dagen. Vi tilbrakte dagen på Westfield. Det er virkelig det største og fineste senteret jeg har vært på. Dette var 3. gangen jeg var der, og jeg tror enda ikke jeg har fått kommet meg rundt hele senteret, det er så stort! Og de har virkelig alle butikkene man trenger – Zara, Topshop, River Island, Allsaints og mange fler. Nå i juletiden har de til og med en skøytebane inne. Restaurantene er samlet i «gater» utenfor, så det er veldig oversiktlig. Vi spiste middag på Jamies Italian, hvor vi ble sittende i over 5 timer med masse god vin og utrolig god mat! Det anbefales🙂IMG_3298IMG_3325IMG_3310IMG_3311IMG_3315IMG_3316IMG_3317IMG_3324IMG_3326IMG_3328IMG_3329IMG_3335IMG_3336

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Westfield

  1. monakkk sier:

    Selv om jeg har vært i London utrolig mange ganger har jeg enda ikke kommet så langt som å gå på Westfield. Selv om jeg bestemmer meg for det hver gang😛 Men NESTE gang!

Legg igjen en kommentar

