hvor blir det av ukene?

I dag tidlig våknet jeg med smålig panikk. Panikk over alt som skal gjøres før jul. Det er alltid noe med det å ende opp med å gjøre alt på slutten, selv om man har hatt flere uker på seg. Nå er det litt over 2 uker til jeg reiser tilbake til Norge og dette er det som skal gjøres:

  • Skrive ferdig 2 essays (skal egentlig leveres i januar, men vil nødig sitte hele julen)
  • Skrive en feature (som jeg heldigvis har startet på)
  • Skrive ferdig ”a day in a life”
  • Gjøre ferdig en gruppeoppgave som skal presenteres om 2 uker
  • Velge en essayoppgave i det ene faget og begynne å tenke på essayplanen
  • Levere flyern min

Men heldigvis er det ikke bare skole og ”kjedelig” ting som skal gjøres før vi drar tilbake til Norge, vi bor jo tross alt i London og har mye på planen vi egentlig aldri tar oss tid til. Men dette skal vi rekke:

  • Winter wonderland
  • Julegavehandel
  • Se juletrelys tenningen på Trafalgar Square
  • Spise på Gilgamesh som en ”juleavslutning”
  • Thea og Helene får besøk i helgen, og det er alltid morsomt!
  • Harrods (Jeg og Thea har ikke vært der!!)
  • Juleverksted i flat 3 med julemusikk og gløgg
  • Og selvfølgelig tusle rundt og nyte julestemingnen her i london – den er fantastisk.

Så da er det bare å brette opp armene og begynne et sted, heldigvis har vi litt over 2 uker på oss og i kjent Martine stil – så jobber jeg best under press.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

