effektiv morgning (utrolig nok)

Da var det slutt på langhelgen, og jeg har endelig fått begynt på skolearbeidet igjen! Det er farlig det når man har fri både fredag og mandag, man føler at man har en liten ferie – hver eneste uke. Så tirsdagene er litt harde når jeg begynner rett på med skole fra 10 – 19 (heldigvis med fritimer innimellom). I dag har jeg derimot gjort et unntak, jeg sitter forstatt hjemme i leiligheten.. Jeg og Elise fant ut at vi droppet de 2 første timene, siden (hvertfall jeg) har en del lesing å ta igjen, og siden de 2 timene vi hadde tidligere i dag ikke vanligvis er så viktige, tok vi oss lov til det i dag! Så dette har bemerkelig nok vært en veldig effektiv morgning, jeg har fått lest alt jeg skulle ha lest forrige uke, jeg har nesten skrevet ferdig en «a day in a life» artikkel jeg skriver om kusinen min og jeg har fått gjort en del research til essayene mine så jeg kan hente litt bøker på biblioteket etterpå! Alt dette hadde jeg garantert ikke fått gjort om jeg dro i de 2 timene.. (eller hvordan går det med deg Elise?) hehe! Nå blir det mye skriving her merker jeg, men sånn får det bare bli noen ganger 🙂 Nå blir det på med litt mer anstendige klær og sminke, før det er opp på skolen for de 2 siste timene. Adios!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til effektiv morgning (utrolig nok)

  1. fast leser :-) sier:

    du er veldig fin, Martine 🙂

Legg igjen en kommentar

