alternativ julebakst?

Hehe jeg kom over dette bilde på Libresse Norge sin side på facebook. Kanskje ikke noe man serverer på julaften med familien? Men utrolig kreativt og morsomt syns jeg det nå var! Ellers er jeg jo tilbake i Oslo disse dager, og det er utrolig deilig. Det er deilig å kunne sitte alene å gjøre lekser uten forstyrrelser, og for å ikke snakke om hvor deilig det er å være med vennene hjemme igjen. De siste dagene har vært rolige for min del, jeg jobbet noen timer på torsdag for å få litt penger inn på konto igjen, for det begynner snart å bli litt skralt. Det mest spennende jeg har gjort hittil var vel nattpremieren på Twilight i går! Jeg. Har. Ikke. Ord… Den var så ubeskrivelig bra!! GÅ OG SE DEN er alt jeg har å si! I morgen blir det fart i sakene igjen, da skal Marie feires, så da blir det stort jentevors før turen går videre til byen. Ha en fin helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

