spontane meg

God morgen dere! I skrivende øyeblikk hiver jeg i meg litt frokost og skal snart ut av huset og til flyplassen. Etter å ha snakket med pappa i går kveld, bestemte vi oss rett og slett for at jeg skulle hjem i dag. Hehe, vi har «fri» (leseuke) denne uken, så da kan jeg jo like gjerne dra hjem litt! Det blir hvertfall utrolig deilig å komme hjem, selv om jeg var hjemme for 2 uker siden.. Og med mor og far på jobb, så er det lettere å jobbe med innleveringer og lekser når ingen er hjemme og huset er helt stille! Så da snakkes vi i OSLO 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til spontane meg

  1. Tess sier:

    Åh! Hørtes deilig ut! Jeg tror ikke jeg får sett noe til mamma eller pappa før jul, litt kjipt. Menmen… Det er vel sånn når man har flyttet til gokk! haha 😀

Legg igjen en kommentar

