maybe i should do radio?

Endelig hjemme i leiligheten. Denne dagen har gått i ett! Startet med halvannen time i dag tidlig hvor vi skulle jobbe med poster/flyer vi lager i det ene faget, og deretter skulle vi til et radiostudio for å lære litt om radio og diverse. Vi måtte spille inn en nyhetssak for så å høre på det foran alle etterpå, og det kan dere tro vi gruet oss til, men heldigvis funket ikke lyden så da fikk vi bare tilbakemeldigen uten å høre på det. Flaks igjen!! Etter at vi ble litt varme i trøya ble timene faktisk veldig morsomme. Vi intervjuet hverandre, lærte litt om hvordan vi skal «oppføre» oss under intervjuer og ble rett og slett bedre kjent med hverandre. Jeg trodde faktisk ikke det å «være» på radio skulle være så gøy, men der tok jeg grundig feil. Kanskje det er det jeg skal jobbe med senere? Hmmm..  Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Oxford Street, hvor jeg endelig fikk kjøpt meg en jakke etter 1 time diskusjon med Zara (minn meg på å aldri handle der igjen – møkka service)!!! Resten av kvelden går med til litt lekser og noen obligatoriske episoder av Glee, før morgendagen byr på enda mer lekser og tur til Kingston 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

