i morgen blir du min

Endelig skal denne jakken bli min! Har gått og siklet på den helt siden jeg kom tilbake til London. Men endelig skal den bli min ❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til i morgen blir du min

  1. Heldige deg! Har helt vanvittig lyst på den jakken, den er så stilig..

  2. jeanette sier:

    hva koster jakken i london og er det mange jakker igjen ? ;D den var veldig fin 🙂 og skal reise til london om 14 dager og håper de har jakken da 🙂

  3. jeanette sier:

    tusen takk 😀 setter pris på at du svarer 🙂
    men hvilken zara butikk kjøpte du den på ? =) og hvor har de zara i london ? 🙂

  4. jeanette sier:

    okei 🙂 da regner jeg med at jeg finner min størrelse på en av zara butikkene 🙂

Legg igjen en kommentar

