oh what a night

Tro det eller ei, men gårsdagens bytur gikk over alle forventninger. Vi skulle egentlig bare ta det litt rolig hos Line og Silje, men etter et par glass med rosévin, ble stemningen bare bedre og bedre. Vi endte opp på en bar med 90-talls musikk og jeg mener å huske at jeg til og med fikk danset swing midt oppi det hele. Det var akkurat en sånn kveld jeg trengte og hadde sett for meg da jeg bestemte meg for å dra hjem! Jeg klarte til og med å snike meg inn på nattbussen, og sparte de 400-500 kr med taxi. Så ingenting kan vel bli bedre enn det?I dag derimot skal jeg baaare ta det med ro, mamma skal lage god middag, pappa skal grille og jeg skal bare nyte siste dagen hjemme. Ha en fin lørdag 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

