oslo

SURPRISE! Grytidlig på morgningen i går tok jeg turen hjem til Norge! Ingen visste (bortsett fra et par stk) at jeg kom hjem. Så overraskelsen var stor da jeg plutselig ringte på døren og mamma lukket opp. Utrolig gøy å se reaksjonen!! Dagen i går gikk egentlig med på å kjøre rundt å overraske folk, som var så gøy. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette i fjor… Nå skal jeg spise en ordentlig god norsk lunsj og så skal jeg ut en tur på jobben for å se på de nye klærne og senere i dag blir det ut med de beste i Oslo! Ha en fin helg🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

