«got to dance»

I dag tidlig var jeg og Elise på Got to dance «innspilling», som ble totalt fail. Vi trodde vi skulle på et ordentlig studio og se en vanlig innspilling, men der tok vi feil. Vi møtte opp på Princess Production med god tro om at vi skulle være der, men da vi ble fulgt ut av bygningen igjen og fikk se en turbuss, skjønte jeg fort at dette kunne bli rimelig interresant. Vi ble kjørt 10-15 min unna til en liten «gymsal» hvor vi skulle være publikum for en liten gjeng med 4-5 åringer som hoppet rundt på scenen som noen små ballerinaer. Det hele ble rimelig latterlig, og vi var ganske glade da vi ble kjørt gratis i taxi tilbake etter nesten 2 timer med klapping og hoing. Alt i alt en veldig morsom og interresant start på dagen og uken. Nå blir det sengen og lekser på meg resten av dagen, jeg har nemlig blitt syk, og det passer ekstremt dårlig akkurat nå!! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til «got to dance»

  1. haha, så morsomt 😀 sånt som man alltid ler av i ettertid! hehe

Legg igjen en kommentar

