surprise!!

Jeg er i sjokk!!! I dag tidlig satt jeg, Helene og Thea og så på tv. Jeg sitter i sofaen i min helt egen verden. Plutselig (uten at jeg merker det) klarer Marte og liste seg inn i stuen og sitter plutselig ved siden av meg i sofaen! Jeg klarte ikke helt å skjønne at det var henne, så fortsatte egentlig å se på tv i noen sekunder til, før jeg pluselig innser at det er henne og hyler ut av glede!! For en fantastisk start på dagen og helgen. Vi tok turen til Camden med en gang for å starte helgen med en øl, for denne helgen kommer til å bli alt annet enn rolig…Nå er vi i full gang i leiligheten med å fikse og pynte til Halloween festen vi skal ha i morgen!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

