at schoooool

Hvorfor er det alltid sånn at jeg tenker på hva alt annet jeg kunne ha gjort, når øynene sitter godt plantet ned i bøkene. Øynene leser, men ikke hjernen. Jeg er nettopp ferdig med en 2 timers lang seminar, hvor vi lærte om forskjellige readership og kom opp med forskjellige feature ideer til forskjellige magazines, og det fikk meg faktisk til å bli igjen på skolen for å lese mer, men dere kjenner vel til følelsen når man først begynner… Midt oppi det hele kom jeg faktisk på hva jeg skal skrive den store featuren min om, og dere kommer til å le dere skakk ihjel når den tid kommer og jeg forteller dere. Jeg må si jeg gleder meg! Lærern vår spurte oss om vi ville være publikum for et tv-program på mandag (Got to dance), og jeg og Elise rekker jo selvfølgelig opp hånda og melder oss på, så flinke studenter som vi er. Ingen av oss har egentlig hørt om det, så det må nok bli litt googling før vi drar. Men nå får jeg lese ferdig V for Vendetta og den ene artikkelen jeg egentlig skulle ha lest til i dag – woops. Ha en fin torsdag! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til at schoooool

  1. Ida sier:

    Gleder meg til å høre om featuren! Var nettopp i London forresten, og den ene kvelden, da vi var på hotellrommet, så så vi på det Got to Dance programmet haha. Var auditionrunder og det var helt vilt kleint hahaha. Men blir kanskje litt bedre etterhvert, når de har fått silt ut de tragiske danserne. Skal dere på sånn semirunder(?) eller noe? Hvis de har sånn lignende oppsett som x factor og sånt da, vel og merke. Kos dere!

Legg igjen en kommentar

