en herlig start på uken – lekser!

Først og fremst, det å vente på Felix Baumgartner hoppe i går, er noe av det mest spennende og nervepirrende jeg har gjort på lang, lang tid. Vi satt klistret til tv-skjermen i flere timer og irriterte oss grenseløst over DBTV, som lot oss sitte på pinebenken mye lenger enn alle andre. Men hoppet hans fikk vi se, og vi klappet og nesten felte tårer der vi satt. Ah for et øyeblikk! (Jeg elsker sånt). Og da kan jeg dessverre si at leksene ble nedpriotitert. Heldigvis for meg har jeg fri på mandager, så denne dagen blir en stor og deilig leksedag. Senere i dag blir det kanskje en liten tur ned til sentrum for å handle litt skoleting, og så har jeg et gavekort fra Zara som jeg fikk til bursdag, og det kan jo selvfølgelig ikke ligge og rånte bort på rommet mitt…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til en herlig start på uken – lekser!

Legg igjen en kommentar

