trøtt student

I dag er kaffe en lifesaver! I skrivende øyeblikk sitter jeg på biblioteket på skolen og venter på neste time. Det er over 2 timer til… Tidligere i dag hadde jeg et nytt fag som heter Creative Feature Writing and Editing, som virker veldig spennende, så nå er det bare å øve seg på å skrive features🙂 Jeg skal lage et innlegg senere med oversikt over fagene og hva vi gjør hvis noen er interesert. Senere i neste time skal vi begynne å lære indesign, så nå er det bare å helle i seg kaffen og få i seg litt mat så jeg får med meg alt. Grunnet trøttheten i dag er fordi jeg og Pernille tok turen til et ANSA-event i går, hvor mange norske studenter fra alle skolene i London møttes for å ta en velkomstpils. Der ble vi kjent med nye folk og fikk hørt litt rundt om hvordan de andre skolene er i London. Det ble jo selvsagt riktig god stemning etterhvert, og selv om jeg var hjemme i 12-tiden, merker jeg trøttheten tar over.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

