cute jello shots

Hvor søte er ikke disse små «vannmelon» jello shotsene! Jeg har sett bilder av andre folk lage de før, men aldri prøvd meg på de selv. Men på bursdagen min var det på tide, og de ble utrolig gode og søte. Det du trenger er:

En del lime
Gele (vi brukte som dere ser bringebær, og det var veldig godt til limen) og sprit
Du starter med å dele limen i to deler, og skraper ut all innmaten. (Viktig at du får ut alt, for vi klarte ikke det, og det ble altfor surt til geleen)
Så er det bare å helle geleen som er blandet med spriten oppi limen, sette de i kjøleskapet og vente på at geleen stivner.
Når de har stivnet og du skal servere, skjærer du de bare i to, slik at de blir søte små båter🙂 Dette kan selvfølgelig lages uten alkohol også, nam nam!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til cute jello shots

  1. reiselykken sier:

    dette skal jeg huske på !

  2. cathrine sier:

    Hei! Det du studerer høres utrolig spennende ut! Men jeg finner ikke bacheloren på hjemmesiden til universitetet. Er det en utgående bachelor som ikke finnes lenger? Hvilket år er du på?:)

    • Hei🙂 Ja det er veldig spennende! Jeg så nettopp selv at de ikke har Magazine Publishing lenger på hjemmesiden. Men alle «Publishing» linjene har de samme fagene, bare litt forskjellige navn på linjen. Så hvis du da for eksempel velger » Publishing, Journalism and Media Degree», har du så og si de samme fagene. Jeg går 2. året nå🙂

Legg igjen en kommentar

