lazy day

For en rolig onsdag dette har vært! Har egentlig bare sløvet rundt i leiligheten og spist mat i haugevis (toro tomatsuppe <3).Thea og Ane dro til ned til sentrum i dag tidlig for å kjøpe den siste bursdagsgaven til meg (håper jeg! haha) og siden det var 20% på hele topshop for studenter i dag, handlet de utrolig mye fint. Imens de var borte var det jo ikke så mye annet å finne på for meg enn å spise mat, rydde og vaske klær, så jeg begynte å se på en ny tv-serie. Valget falt på Glee (nå tenker jeg Marte blir imponert, som har snakket om Glee i mange år) og det er veldig bra so far!! Kvelden derimot gikk med til å høre om Amsterdam turen til Helene og et utrolig morsomt spill, tror det heter Bananagrams (?).
Nå tar vi kvelden her i leiligheten, for i morgen går turen til Harry Potter «museumet», hvor vi skal få se steder filmene ble spilt inn. Det gleder vi oss til!🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til lazy day

  1. Supermarte sier:

    Glee<3
    Prepare to become a GLEEK like me!

Legg igjen en kommentar

