travel lørdag

God morgen! Denne dagen har vi mye som skal gjøres. Elise som bor hos oss for tiden (hun har ikke fått nøklene til leiligheten sin enda) har bursdag i morgen, og i ekte flat 3 stil skal dette feires! Vi skal lage stor kake, handle inn bursdagsgave, handle inn til middag og vaske leiligheten. Ane og jeg skal bytte rom i dag også, så da blir det jo mye som skal vaskes og flyttes på. Jeg får et større rom, så det gleder jeg meg til. Skal vise dere bilder når jeg har fått pakket ut alt. Som dere ser holder min fantastisk flinke Thea på med å fikse på designet mitt, mangler bare header og litt sånt! Men det kommer nok snart. Ha en fin helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

