my summer

Tidligere, eller rett før sommeren, skrev jeg en liste her over ting jeg hadde planer om å gjøre i sommer. Denne listen må jeg ærlig innrømme at jeg hadde glemt, men nå som jeg først fant den kan jeg jo ramse opp hva jeg rakk å gjøre og ikke.
> feire sankthanshelgen på hytta med postgirobygget og gode venner – check!

> være flinkere til å nyte hvert eneste sekund med sol – check!

> være flinkere til å trene – fail
> stå opp tidligere enn det jeg gjør nå – check
> lese minst 2 bøker – nesten! snart ferdig med nr 2
> spise masse is – dobbel check!!
> grille så ofte så mulig med venner – ble litt, men ikke nok!
> dra på piknik på stranda og se på solnedgangen – fikk sett en haug med solnedganger, men ble ikke mange turer på stranda!

> bruke hytta i Fredrikstad mer enn i fjor – dessverre!
> få til en tur til hytta i Kristiansand – check!

> være spontan – fail
> møte jentene fra London regelmessig – møttes en del ja!
> spise masse reker med hvitvin ved siden av – check
> dra på Tusenfryd – fail
> bli flinkere til å blogge – fail
> jobbe masse og spare penger – jobbing = check, sparing = fail..

Alt i alt vil jeg si at listen ble gjennomført ganske så bra, så det igjen vil vel si at sommeren innfridde forventningene mine, og jeg kan nå reise tilbake til London om 2 dager (!!) med en haugevis av minner og bare nyte alle filmene og bildene jeg tok i sommer! 🙂 Nå er det klart for nest siste dag på jobb, før det i kveld blir innflytningsfest hos Helene med venner og bekjente. Ha en fin fredag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

