hvor skal man begynne?

 

Det er som å sitte med et blankt ark foran deg og vite at du må skrive tusenvis av ord, mens hjernen er tom for ideer. Klesskapet, skoskapet, sminkebordet og egentlig hele huset er fullt av ting som skal ned i denne kofferten og en til, så her gjelder det å tenke smart! Jeg var jo igjennom dette i fjor og, men merkelig nok har klesskapet blitt større igjennom sommeren… Jeg vet at jeg begynne å pakke i dag før jobb (ihvertfall komme i gang) siden de neste dagene nå før avreise kommer til å bli ganske hektiske, kjenner jeg meg selv rett, og det er så mye jeg skal ha med meg. Jeg skal jo omtrent pakke ned hele livet mitt i to kofferter, og vekten skal holde seg under 40 kg. De 40 kg kommer fort! Jeg burde ha startet ordentlig i går da jeg hadde fri, men det skjedde jo ikke – så klar, ferdig, GÅ! Wish me luck🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

