livet smiler tilbake

Denne helgen var en perfekt «siste helg i Oslo». Startet med sen jobbing fredag kveld med sushi som stod klar da jeg kom hjem, nam nam! Etter jobb i går dro jeg inn til byen for å møte Line og ett par andre, hvor vi satt flere timer på Onda og drakk Prosecco og nøt det siste av det man en gang kalte sommer. Enda flere herlige minner jeg skal ta med meg tilbake til London neste helg. Ja, nå er det kun 1 uke igjen til jeg drar tilbake, og dere kan tro jeg gleder meg! Nå er det Ylvis på tv, så nå kaller sofaen for min del (det har den vel egentlig gjort i hele dag). Enjoy what’s left of this peaceful sunday 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

