only 3 more weeks

Da var nedtellingen til London offisielt begynt for min del. Søndag 23. september pakker jeg igjen ned livet mitt i 2 heavy kofferter, og som jeg gleder meg!! Denne gangen skal både Thea og Elise ta samme fly som meg, så da blir det ikke like sturslig og ensomt som de andre gangene har vært.

I det siste har det gått i ett, som vanlig. Og siden det kun er noen uker igjen her i Oslo prøver jeg å nyte det så godt jeg kan. På fredag var det vors hos Line med noen fra klassen hennes, før vi etterhvert dro til Kontraskjæret hvor det var «studentfestival» for en del skoler i Oslo. Alltid litt gøy å leke «norsk student». Har jo ikke akkurat sånne eventer i London.

På lørdag var det flyshow i Oslo, og jeg virkelig ELSKER alt som har med fly å gjøre, så dette gledet jeg meg til som en liten unge! Det var sol, varmt, masse mennnesker, god steming, og utrolig god sushi på brygga. En veldig koselig dag, selv om vi var en gjeng med slitne ungdommer. På kvelden var jeg rett og slett så sliten, så lørdagskvelden ble rolig for min del. Håper dere har hatt en fin helg!

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

