England til høsten?


Da var det onsdag, og ikke mange dagene igjen til helg! Det er deilig det. I går kveld var det jentekveld hos Line og Silje hvor det ble disket opp med skrekkfilmer (noe jeg ikke var spesielt fornøyd med) og masse godteri (det var jeg VELDIG fornøyd med)! Men tilbake til overskriften, jeg vet at mange av dere skal begynne å studere i utlandet til høsten, så det hadde vært gøy å høre hvor i England dere skal og hvilken skole? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til England til høsten?

  1. ElisabethARB sier:

    Jeg skal gå på Kingston i london 😀

  2. Jeg fikk plass på Middlesex hvor jeg skulle studere fotografering, men jeg tar det heller til neste høst 🙂 Vil spare opp litt penger før jeg kommer meg bort dit 🙂

  3. Siril sier:

    Jeg skal ta master på Middlesex!:)
    Har fått plass på Platt Halls, men jeg er så usikker på om jeg skal bo der eller finne leilighet.. Har du noen råd?:p

    • Nå er ikke jeg den rette til å spørre akkurat der, siden jeg flyttet rett inn i leilighet og ikke bodde på noe halls, men om du reiser alene og ikke har bodd i England før ville jeg nok valgt å bo på Platt Hall det første året. Da er det blandt annet mye lettere å bli kjent med folk og det blir nok billigere 🙂

Legg igjen en kommentar

