høst?

Er det andre enn meg som begynner å få skikkelig høstfølelse? Da jeg våknet i dag tidlig var det så forferdelig kaldt på rommet, og utenfor vinduet blåste det og var utrolig guffent vær. Så i dag fristet det ikke å nærme seg sommergarderoben engang! Jeg vippet heller over mot det mer høstlige. Nå må jeg si at jeg liker best å kle meg når det er høst for det er så mye fine gensere, skjerf, luer og sko. I dag lakket jeg til og med neglene mine med en vinrød neglelakk, så nå er det virkelig bort med sommerfargene for min del! Nå er det klart for jobb, så ha en fin dag 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til høst?

  1. Så fin du er 🙂 Har faktisk skikkelig sommerfølelse her i england. Er sol og ganske varmt og jeg har på meg shorts! 🙂 hehe

Legg igjen en kommentar

