jentetur til Bandol vol.1

Det er så mye jeg vil vise dere. Jeg sitter igjen med så mye minner og en haug med bilder som gir meg en god latter og et stort smil om munnen. Vi var borte i akkurat 7 dager, og jeg klarte å ta 800-900 bilder som jeg alle gjerne skulle ha delt med dere. Vi har hatt en uke med 30-40 grader og sol, vi har drukket en haug med rosévin, spist god mat og blitt kjent med franske gutter som ikke kan et ord engelsk. Dette var virkelig en etterlengtet ferie, og jeg har endelig fått brunfargen jeg har lengtet etter i hele sommer. Nå gjelder det bare å opprettholde den, vil gjerne ikke se ut som et spøkelse når jeg flytter tilbake til London om noen uker.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

