the making of Harry Potter

Noe av det første vi har bestemt oss for å gjøre når vi kommer tilbake til London er å dra på Warner Bros studio tour i London. Harry Potter har jo vært en stor del av barndommen vår, og disse filmene er helt utrolig bra. Husker da jeg så den siste filmen var det ganske vemodig, for jeg satt igjen med en følelse av at nå var barndommen min virkelig over. Så det blir spennende å gå rundt å se på en del av scenene hvor det ble spilt inn!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til the making of Harry Potter

  1. camilla sier:

    Åååh! Det har jeg og lyst til. Så gøy😀

  2. ElisabethARB sier:

    Det SKAL jeg gjøre når jeg flytter nedover:P

Legg igjen en kommentar

