hei og hopp, en god dag!

I dag har vært en utrolig bra dag! Jeg våknet av meg selv 45 min før vekkerklokken, og var lys våken for en gangs skyld! Så da var det like gjerne opp av sengen, etterfulgt av en lang dusj og en god frokost, og jeg merker at det å ha god tid på morgningen gjør at dagene blir så mye bedre. På jobb hadde jeg «opplæring» på en ny jente som har startet, noe som var så hyggelig. Synd det nærmer seg avreise til London… Hehe! Dagene går alltid så mye fortere når man har det gøy og ikke minst har en til å jobbe med i butikken. Og på toppen av det hele vant jo Norge gull i dag, solen skinner endelig og jeg reiser på hyttetur i morgen. Ah thumbs up for dager som dette!!🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

