some of my favourites in london

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til some of my favourites in london

  1. ElisabethARB sier:

    Hei Martine Emilie! Må si at jeg virkelig liker sånne blogginnlegg. Synes nesten det er litt kjipt at alle englandstudentene er hjemme på sommeren, fordi nå når det bare er 47 dager igjen til jeg flytter, føler jeg ett mer intenst behov for å lese mer om hva man kan gjøre o.s.v. XD Jeg tror jeg dør av spenning snart!

    Jeg skulle bare spørre, hvor mye koster det egentlig å ta taxi i London? Sånn for eksempel i 5-10-15-20-30 minutter o.l. ? Jeg tenkte meg på ikea for å handle til hybelen, og tenker det er enklere å ta taxi tilbake til hallsn…

    • Så hyggelig 🙂 Ja skjønner at du er veldig ivrig etter det, husker selv hvordan jeg var i fjor ved disse tider! Taxi i London er jo veldig, veldig billig i forhold til Norge. Tror jeg betaler rundt 15 – 20 pund ned til byen fra leiligheten, som er 10-15 minutters kjøretid 🙂 Vi dro også til Ikea når vi flyttet i fjor, og de tilbyr kjøring hjem! Husker ikke helt hvor mye vi betalte, men det var ikke så mye! Jeg vet ikke om dette er dyrere eller billigere enn vanlig taxi, men det kommer jo litt ann på hvor du bor i forhold til Ikeaen 🙂

Legg igjen en kommentar

