feriemodus

Dere har nok merket at det har blitt mye mindre blogging fra min side enn det jeg gjorde da jeg for eksempel var i London. Og da spesielt nå i sommer. Jobb, sosiale sammenkomster og hytteturer tar rett og slett alt for mye av tiden min, og bra er selvfølgelig det! Må jo nyte det når man først er i Norge og får litt fri. Men da blir det selvfølgelig mindre tid til blogging. Jeg prøver å oppdatere så ofte som mulig, men det blir nok mye mer interesant for både meg og dere når tiden er kommet for å pakke kofferten og vende snuten mot London igjen.

De to siste dagene har jeg tilbrakt på hytta faktisk, egentlig en ganske spontantur. Foreldrene mine flyttet så og si ned dit i sommer, og jeg har ikke fått vært der så mye, så i går tok jeg med meg to kompiser og brodern og dro ned. Det ble en tur inn til byen på kvelden i går og båt og soling på terrassen i dag. Utrolig deilig med litt sol igjen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

