min lørdagskveld

De siste dagene har gått i ett, og denne helgen har jeg ikke vært noe annet enn sosial! Høydepunktet denne helgen må være lørdag, hvor Marte fylte sine 21 år hos meg. Jeg skulle stå for selskapslokalet i bytte mot en vin – og det funket jo helt greit for meg 🙂 Hun hadde jentene på middag her først, før det kom ett par gutter utover kvelden. Da ble det blandt annet disket opp med mimeleken, noe vi aldri blir for gamle til. Det var så sykt gøy, og folk ble så ivrige og gjorde alt for å vinne. Jeg og Jarle kom på delt siste plass sammen med Anders og Christine selvfølgelig, men utrolig gøy var det for det om. Etter et utrolig vellykket vors gikk turen med maxi (party) taxi inn til byen hvor kvelden fortsatte på topp.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

