herlig dag på sjøen

I dag tidlig pakket jeg vesken min og satte meg i bilen retning hytta. I oslo var det overskyet og jeg møtte til og med litt regn på veien, så du kan tro jeg var lettet da jeg kom fram og solen skinte og vannet var vindstille. Etter litt frokost tok vi turen med båt til Engelsviken hvor vi spiste utrolig god fiskesuppe, hvor posjonene var så store at de kunne holdt til en hel familie til omtrent. I hvert fall så småspist som jeg er… I kveld blir det god grillmat ala mamma, og forhåpentligvis litt god vin. Ha en fin kveld videre!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til herlig dag på sjøen

  1. For en herlig dag! 😀 Savner sola, her er det bare regn.

  2. camilla sier:

    Åhh! Ser helt herlig ut 😀

Legg igjen en kommentar

