destination: france

Da ble det en liten ferie på meg i sommer også. Jeg har bestilt flybillett til frankrike, og 16. august går flyet fra Rygge. Ah jeg gleder meg. Jeg gleder meg til å kunne nyte solen hver eneste dag, enten det er over en god lunsj, eller bare ligge rett ut på stranden en hel dag uten noen bekymringer. Jeg gleder meg til å ha en ukes ferie med søte jenter, kun bruke lette sommerklær og rett og slett bare kose oss. Jeg reiser ned med Helene og Thea (som jeg bor med i London) og noen venniner av de, som jeg liker utrolig godt. Så det blir nok veldig hyggelig. Nå gjenstår bare noen uker til med jobb, så braker det løs!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

