this is me now

Da var det lørdag kveld igjen dere. Vanligvis en kveld jeg stort sett ikke tilbringer alene i sofaen, men i dag gjør jeg et unntak. I går dro jeg til Nærsnes igjen for å møte Thea og Helene, og det resulterte i at jeg rett og slett er for sliten til å dra ut på byen. De fleste er i bursdager eller bortreist, så da blir det tv, god mat og null sminke på meg. Utrolig deilig det å. Resten av helgen er så og si rolig den og, skal til Elixia en tur i morgen for å bole enda mer. Som dere ser på det ene bildet er jeg på god vei til å bli en relativt heftig boler… hmmmm! haha. Jaja, hva skal man si. Would be nice, eh? Nei huff nå merker jeg at jeg er overtrøtt og fått for mye sol (uvandt mye sol) på kroppen i dag, så nå står lørdagsfilmen på og sofaen venter på meg. Ha en fin lørdag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

