«julaften» og en travel dag

I dag kunne jeg endelig hente en etterlengtet pakke på postkontoret! Jeg er en evig fan av bareMinerals foundationen, men syns det er forferdelig dyrt her i Norge og pleier å hamstre når jeg er i London. Nå er jeg jo i Norge, så da måtte jeg heller bestille over nettet siden det blir billigere enn å kjøpe det her i butikkene. Men det ble jo selvfølgelig ikke bare pudderet som ble med i bestillingen. Det ble også noen renseprodukter fra md formulations, som jeg har hørt så mye bra om, så jeg håper de er bra! Det trenger jeg nå. Og siden jeg handlet for så og så mye, så fikk jeg med en gratis Calvin Klein lipstick og et random pudder jeg aldri har hørt om. Elsker gratis gaver, så det var et stort pluss i boken for strawberrynet.com 🙂

Ellers i dag har dagen gått i ett, eller det siste døgnet har gått i ett. I går etter jobb dro jeg til Nærsnes for å besøke Helene og Thea. Vi lagde god middag og skravlet over litt vin til langt på natt, så enda godt jeg hadde fri i dag. Det ble selvfølgelig mye London prat, og vi har såå mange planer når vi kommer tilbake, så nå er det bare å begynne å telle ned til skolestart. Jeg gleder meg! Etter frokost og en veldig god te, dro jeg hjemover og møtte pappa en tur før turen gikk til byen med Christine. Så nå er jeg kjempe sliten og gleder meg til å legge meg i kveld før det blir jobb igjen i morgen. Ha en fin kveld!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til «julaften» og en travel dag

  1. ida sier:

    Så gøy! Kunne du skrevet litt om forskjellene på priser fra London og Norge? Feks, sminke, mat, drikke, kino, osv. Lurte litt på hva blant annet BareMinerals pudder koster der i forhold til her, og MAC og litt vanlige merker som l’oreal osv 🙂

Legg igjen en kommentar

