home from work

20120705-171021.jpg

På en dag som denne er det ikke noe gøy å stå inne i en butikk hele dagen, så da passet det meg helt fint at jeg fikk dra hjem litt før. Nå sitter jeg ute på terrassen med den nye boken jeg har kjøpt, Catching Fire, og utnytter solen så mye jeg kan. Flere og flere av vennene mine begynner å ta seg ferier nå, og merker jeg blir mer og mer misunnelig:) Men det blir i hvert fall penger inn på konto for min del. Forhåpentligvis kan jeg dra ned på hytta en del de dagene jeg har fri og besøke resten av familien! Får håpe noen av dere har litt morsommere planer denne sommeren?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

