sånn går no dagan

Det er virkelig ikke så alt for mye som skjer i hverdagen min for tiden. Det går som regel i jobb, jobb og enda mer jobb. Veldig deilig å tjene penger, det trenger jeg virkelig, så i sommer blir det kun jobb for min del. Jeg sitter i skrivende øyeblikk og ser på flybilletter til London, vurderer å ta en tur i midten av Juli, siden vi har leiligheten over sommeren. Helene og Elise skal også en tur ned, så hadde vært utrolig gøy om vi var der samtidig. Dette blir den eneste ferien jeg får i år, så jeg får heller spare all morroa til neste sommer, det kommer tross alt en tid for alt 🙂

I helgen lagde vi en utrolig god desert dere burde prøve. Vi tenkte at vi skulle ha jordbær, blåbær og bringebær til desert og litt fløte. En desert garantert alle koser seg med om sommeren, men denne gangen prøvde vi noe nytt! Er sikkert en del av dere som har prøvd dette før, men vi kjøpte med oss Kesam Vanilje! Og det var utrolig godt, for min del mye bedre enn bare fløte og sukker. Nam.. Dette er noe jeg skal spise MYE av i sommer 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til sånn går no dagan

  1. ida sier:

    Kunne du skrevet litt om hva dere betaler i måneden for leiligheten tilsammen og hver, beliggenheten, hvor mange rom og tid til tuben/skolen/butikk/sentrum osv? Hadde vært veldig hjelpsomt hehe. Syns forresten du burde ta turen til London litt i sommer! Kanskje gjøre litt andre ting enn det du normalt sett pleier å gjøre der 🙂

Legg igjen en kommentar

